Zadania
|
Podstawowe
1 punkt
|
Rozwinięte
2 punkty
|
Zaawansowane
3 punkty
|
Wybitne
4 punkty
|
Razem
|
Umiejętność wyszukiwania informacji
|
Znalezione informacje dotyczące wybranego zagadnienia nie w pełni wyczerpują tematykę. Uczniowie nie podali źródeł lub korzystali
z najwyżej jednego źródła. |
Wyszukane informacje dotyczące zagadnienia są wystarczające. Uczniowie korzystali z co najmniej kilku źródeł.
|
Wyszukane informacje dotyczące zagadnienia są pełne. Uczniowie korzystali z wielu źródeł informacji: podanych i własnych.
|
Wyszukane informacje
w pełni wyczerpują tematykę związaną z wybranym tematem. Uczniowie
korzystali z wielu źródeł informacji: podanych i własnych, podając źródła informacji.
|
1-4
|
Sformułowanie zadania
|
Zadanie jest sformułowane w uwikłany sposób, brakuje wielu ważnych zasad, występują błędy merytoryczne.
|
Zadania są sformułowane poprawnie ale zawierają wiele zbędnych, nieistotnych informacji.
|
Rozpatrzone są najważniejsze aspekty wybranego zadania.
|
Pełne i poprawne przedstawienie zadania. Przekaz jest przejrzysty
i podany w przystępnej i ciekawej dla odbiorców formie. |
1-4
|
Forma samoprezentacji
|
Liczne potknięcia podczas prezentacji zadania. Mało czytelny
i zawiły przekaz. |
Poprawne zilustrowanie informacji, występują nieliczne niedociągnięcia.
|
Brak błędów
i zastrzeżeń w przekazie. Staranne i sumienne zilustrowanie prezentowanego tematu. |
Pełna staranność
i przejrzystość prezentowanych informacji. Przystępny przekaz poprzez zastosowanie ciekawej formy prezentacji. |
1-4
|
Wystąpienie publiczne
|
Widoczny brak staranności oraz brak przygotowania. Prezenterzy nie są podzieleni na role a przebieg prezentacji jest raczej spontaniczny.
|
Prezenterzy są poprawnie podzieleni na role i nie gubią się w czasie wystąpienia. Zauważalne są jednak pewne niedociągnięcia.
|
Prezenterzy wypowiadają się w sposób jasny
i zrozumiały. Sporadycznie korzystają ze swoich notatek. Wystąpienie posiada zachęcającą formę. |
Prezenterzy są perfekcyjnie przygotowani do wystąpienia. Grupa dokonała ciekawego podziału na role, a forma wystąpienia zachwyca.
|
1-4
|
Umiejętność pracy
w zespole |
Znikome zaangażowanie członków
w pracę. |
Widoczne zaangażowanie jedynie wybranych osób w obrębie danego zespołu.
|
Bardzo dobra organizacja
w grupie. Odpowiedni podział pracy i staranność wykonania. |
Perfekcyjna współpraca członków grupy. Widoczne zaangażowanie wszystkich członków zespołu oraz wzajemne wsparcie.
|
1-4
|
Ocena końcowa jest sumą zdobytych punktów.Możecie zdobyć maksymalnie 20 punktów. 20-19 pkt. - ocena celująca (6) 18-16 pkt. - ocena bardzo dobra (5) 15-12 pkt. - ocena dobra (4) 11-7 pkt. - ocena dostateczna (3) 6 pkt. i poniżej - ocena dopuszczająca (2) |
Kryteria oceny
Subskrybuj:
Posty (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz