Kryteria oceny

Zadania
Podstawowe
1 punkt
Rozwinięte
2 punkty
Zaawansowane
3 punkty
Wybitne
4 punkty
Razem
Umiejętność wyszukiwania informacji
Znalezione informacje dotyczące wybranego zagadnienia nie w pełni wyczerpują tematykę. Uczniowie nie podali źródeł lub korzystali 
z najwyżej jednego źródła.
Wyszukane informacje dotyczące zagadnienia są wystarczające. Uczniowie korzystali z co najmniej kilku źródeł.

Wyszukane informacje dotyczące zagadnienia są pełne. Uczniowie korzystali z wielu źródeł informacji: podanych i własnych.
Wyszukane informacje  
w pełni wyczerpują tematykę związaną 
z wybranym tematem. Uczniowie
korzystali z wielu źródeł informacji: podanych i własnych, podając źródła informacji.
1-4
Sformułowanie zadania
Zadanie jest  sformułowane w uwikłany sposób, brakuje wielu ważnych zasad, występują błędy merytoryczne.
Zadania są sformułowane poprawnie ale zawierają wiele zbędnych, nieistotnych informacji.
Rozpatrzone są najważniejsze aspekty wybranego zadania.
Pełne i poprawne przedstawienie zadania. Przekaz jest przejrzysty 
i podany w przystępnej 
i ciekawej  dla odbiorców formie.
1-4
Forma samoprezentacji
Liczne potknięcia podczas prezentacji zadania. Mało czytelny 
i zawiły przekaz.
Poprawne zilustrowanie informacji, występują nieliczne niedociągnięcia.
Brak błędów 
i zastrzeżeń 
w przekazie. Staranne 
i sumienne zilustrowanie prezentowanego tematu. 
Pełna staranność 
i przejrzystość prezentowanych informacji. Przystępny przekaz poprzez zastosowanie ciekawej formy prezentacji.
1-4
Wystąpienie publiczne
Widoczny brak staranności oraz brak przygotowania. Prezenterzy nie są podzieleni na role a przebieg prezentacji jest raczej spontaniczny.
Prezenterzy są poprawnie podzieleni na role i nie gubią się w czasie wystąpienia. Zauważalne są jednak pewne niedociągnięcia.
Prezenterzy wypowiadają się w sposób jasny 
i zrozumiały. Sporadycznie korzystają ze swoich notatek. Wystąpienie posiada zachęcającą formę.
Prezenterzy są perfekcyjnie przygotowani do wystąpienia. Grupa dokonała ciekawego podziału na role, a forma wystąpienia zachwyca.
1-4
Umiejętność pracy 
w zespole
Znikome zaangażowanie członków 
w pracę.
Widoczne zaangażowanie jedynie wybranych osób w obrębie danego zespołu.
Bardzo dobra organizacja 
w grupie. Odpowiedni podział pracy 
i staranność wykonania.
Perfekcyjna współpraca członków grupy. Widoczne zaangażowanie wszystkich członków zespołu oraz wzajemne wsparcie.
1-4
Ocena końcowa jest sumą zdobytych punktów.Możecie zdobyć maksymalnie 20 punktów.
20-19 pkt. - ocena celująca (6)
18-16 pkt. - ocena bardzo dobra (5)
15-12 pkt. - ocena dobra (4)
11-7 pkt. - ocena dostateczna (3)
6 pkt. i poniżej - ocena dopuszczająca (2)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz